مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: این نهاد مردمی سال گذشته موفق به ساخت ۹۹ واحد مسکونی برای محرومان و آسیب دیدگان بلایای طبیعی در این استان شد.
کد خبر: ۱۱۰۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶ 29 April 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ سعید فرامرزی در نشست قرارگاه‌های بسیج سازندگی با اقشار مردم افزود: در این مدت، بیش از ۱۷۰ هزار نفر روز، اردوی جهادی برگزار شد و برای یک‌هزار و ۵۰۰ نفر نیز در استان اشتغال ایجاد شد.
وی، به اهداف قرارگاه‌های سازندگی و محرومیت زدایی، جهادی و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ادامه داد: سازمان بسیج سازندگی با تثبیت فرصت‌های شغلی و رونق کسب و کار، تقویت معیشت مردم، تشویق، ترغیب و ایجاد شور و انگیزه همگانی در حل مشکلات مردم با تقویت جریان و تفکر جهادی، در حل مسایل اساسی کشور نقش آفرینی دارد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: بسیج سازندگی از آغاز تاسیس با تمرکز بر توان، استعدادها و ظرفیت‌های موجود، با حضور خیرین و آحاد مردم انقلابی در قالب گروه‌های جهادی، هزاران خدمت و طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا را در سراسر مناطق محروم و کم‌برخوردار این استان اجرا کرده است.
سرهنگ فرامرزی افزود: بسیج سازندگی در سال‌های اخیر با رویکرد حل مسایل اساسی مردم در موضوعات اشتغال، مسکن، معیشت، آب و راه روستایی با تعامل و هم‌افزایی بین دولت و مجلس شورای اسلامی، طرح‌های متنوعی را برای آبادانی مناطق محروم در دست اجرا دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار